11
mai
10

foals’i uus album

…ilmus ametlikult eile ja kui kogu plaat sama hea on, kui see lugu, meeldib ta mulle väga. ei tea kas laurile ka meeldib? vist ei meeldi, liiga radioheadilik.

4 Responses to “foals’i uus album”


  1. 12/05/10, 02:18

    LIIGA RADIOHEADILIK?? absoluutselt mitte.
    kuula miamit.

  2. 2 joosep
    12/05/10, 17:50

    radioheadilikuks pidasin teda juhul kui kogu plaat on samasugune nagu spanish sahara.
    kahjuks ei olnud. selle kummituslik voolavus on minu jaoks huvitavam kui miami poppmuusikalik lõbusus, aga noh, need 2 on vist stiili poolest selle plaadi kõige äärmuslikumad näited kah.

    andesta, et ma su selle radioheadi võrdlusega eile öösel pöördesse ajasin, pole ammu neilt midagi uut kuulnud ja otsin nüüd kõikjalt vähegi sarnaseid kujundeid. :-)

  3. 17/05/10, 16:37

    tegelikult kukkus mu kommentaar natuke liiga agressiivsena vist välja ka. lihtsalt, et seda radioheadi võrdlust tuleb ustest ja akendest kuigi nagu mina iseenesest seda väga kuskilt ei leia. aga see võib kohati minu kuulmismeelte viga ka olla.

  4. 11/07/10, 01:15

    mul on siiralt kahju kõikidest nendest bändidest, keda võrreldakse radioheadiga. ma arvan, et see oleks see aeg ja hetk, mil tuleks enda loomingulisust värskendada(kaineks saamisega näiteks) ja ma ei tea….oma munad üles otsida ja mikrofoni taga ingumine lõpetada ning üheülbase shiti tootmine ka lõpetada.
    radiohead on ropp ja rõve bänd… “but i’m a creep, i’m a weirdo. what the hell am i doing here? i don’t belong here” faking tuus
    foals on lahe


Lisa kommentaar

populaarsus.

  • 48,075 musi me blogile.

